Flauw

Vrijdag 3 december
Tijd: 17.30 uur
Trajact: Utrecht CS – Eindhoven CS
Vertraging: 30 minuten

“Hoi mam, met mij. Ik zit net in de trein dus ben er denk ik rond half zeven. Nee, daar kan ik niks aan doen. De vorige reed niet. Huh? Ik kan toch niet toveren. Ja, weet ik het. Een wisselstoring of zo. Je kunt het toch gewoon even warm houden? Hoezo heb je daar geen zin in? Pap is toch ook nog niet thuis? Ja dat kon ik niet weten natuurlijk. Hij stopt nooit eerder. Nou dan gaan jullie alvast eten. Warm ik het wel op. Wat? Ik zuchtte helemaal niet. Ik haal gewoon adem. Mag dat ook al niet meer? Nee, dat hangt van de bus af. Die zal ook wel net weg zijn als ik aankom. Dus dan ben ik er pas kwart over. Ik zeg toch al dat ik het wel opwarm? En waarom kan dat niet met spinazie? Nou, dat neem ik die wel koud. Ik doe niet flauw. Jij doet flauw. Ik ga nu ophangen mam. De trein zit hartstikke vol en ik wil niet dat al die mensen horen hoe flauw jij bent.”

  1. Ivo

    Tegen zoveel warme gevoelens uit het ouderlijk nest kan ik haast niet meer.. Spinazie mocht trouwens best een enkele keer weder opgewarmd worden meende ik!

  2. jonn

    heel leuk,lees het vandaag voor het eerst,kan ik bericht krijgen als er weer een geplaatst is ??

Geef een reactie

