Bouten

Donderdag 18 november
Traject: Den Bosch – Tilburg
Tijd: 13.30 uur
Vertraging: 7 minuten

“Ja, het ging zwaar klote. Ik zit alweer in de trein naar huis. Ik zweer het je, ik heb nog nooit zo’n kankerrechter gehad. Hij moest mij gelijk al niet. Dat zag je zo. Ik nog proberen de boel recht te praten natuurlijk. Want het gaat verdomme wel om 500 euri’s, of niet soms? Dus ik zeg gewoon eerlijk hoe het is gegaan. Vraagt hij me waarom ik dan kankerwouten heb gezegd. Ik dus uitleggen dat ze dat verkeerd hadden verstaan.  Dat ik al dagen aan de dunne was en dat ik ontzettende krampen had. En dat toen die kutpolitie, nou ja dat zei ik net natuurlijk niet zo, dat toen die kankerlijers met hun auto langsreden, ik alleen maar riep: ik moet echt kankerbouten! Nou dat geloofde de rechter niet. Vond ie ongeloofwaardig. Dus nou moet ik dokken. Alleen omdat die mongolen mij niet goed hebben verstaan. Ze moeten die hele justitie opblazen.”

  1. marijke van der eerden

    wat een prachtig verhaal zeg, erg mooi

Geef een reactie

