TERRASVERHALEN BIJNA VAN START

Van 24 september t/m 3 oktober liggen in de binnenstad van Den Bosch 5000 bierviltjes met daarop een klein deel van een bijzonder terrasgesprek. Pol heeft de afgelopen maanden op tientallen Bossche terrassen gezeten en de gasten bekeken en afgeluisterd. Het resultaat? Tallozo korte verhalen vol tragiek, intriges, roddels, klein én groot leed.

Vanaf 24 september verschijnt op Pol Blogt dagelijks een vers terrasverhaal. En smaakt dat naar méér? Geen nood. De verhalen worden gebundeld in een prachtig boek. Pol zoekt daarvoor nog sponsors. Graag meer informatie ontvangen? Dat kan. Stuur een mail naar info@mijkepol.nl en dan nemen wij contact met u op.

Terrasverhalen is een onderdeel van de Solos Street Edition 2010. Meer informatie op www.solos.nu

  1. Nick P.

    Leuk leuk Leuk leuk Leuk LEUK LEUK LEUK!!!!!

  2. Frederique

    Ik mag hopen dat mijn gesprekken nooit afgeluisterd zijn…. Je weet nooit natuurlijk.

  3. Fokke

    Te gek dit. Ik kan niet wachten. Nu maar hopen dat niet één van mijn anekdotes terug te vinden is op zo’n filtje. Ik ben benieuwd naar je boek. Hopelijk komt ie er!

Geef een reactie

