Mijn broek zakt af


Vrijdag 9 april
Traject: Utrecht CS – Den Bosch CS
Tijd: 17.23 uur
Vertraging: 0 minuten

Dames en heren u bent vies. Sterker nog, u bent ranziger dan ik ooit gedacht had. U heeft een zieke geest en zet die in op internet. Zonder schaamte, want u waant zich onbespied.

En ik zit daar maar mooi mee.

Pol blogt nu zo’n acht weken, maar alleen de eerste dagen huppelde ik nog als een naïeve, vrolijke kleuter door de katholieke kerk. Nietsvermoedend zwaaiend naar u allen en u wuifde beleefd terug.

Dat ging al na week één helemaal anders.

Het duurde niet lang voordat ik ontdekte dat het mogelijk was om te zien hoe mensen op mijn blog belanden. Sommigen bewandelen de gangbare Twitter- en mailpaden en een enkeling typt in Google mijn naam in. (Dank daarvoor. Wanneer ik dat zelf doe, vind ik dat altijd een beetje sneu, maar van u vind ik het bijzonder aardig.)

Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de meesten per toeval op mijn site terecht komen. En het is deze groep waar ik vooral de laatste tijd erg vaak over nadenk. Het zijn onbekende websurfers die van alles intypen in een zoekmachine en zo Pol Blogt vinden.

Wat er zoal gegooglet wordt? Dat kan ik dus ook zien.

Zo vindt u het aardig om te zoeken op “in het donkere kantoor, lekker benen wijd”. Voor alle duidelijkheid: die zin heb ik dus nooit zo getypt, maar onafhankelijk van elkaar komen die woorden wel voor in mijn stukjes. Hetzelfde geldt voor “klein meisje 3d bloot aankleden”.

Die laatste zoekopdracht staat overigens in de top tien van meest gebruikte termen. Er net boven komt “pubermeisjes lekker bloot”. En de eerste plek? “Vieze seks met kleine meisjes.”

Mijn broek zakt af. Maar het erge is dat ik weet dat ook deze uitspraak de komende week alweer minstens tien bezoekers extra oplevert. En ik wil niet weten wat die zin doet met de combinaties “lekker bloot” en “hard van achteren”.

Het is me inmiddels duidelijk dat ik er niets tegen kan beginnen. En dus besloot ik vandaag in de trein dat ik u beter zo af en toe tegemoet kan komen. U googlet graag en ik stel toevallige voorbijgangers op prijs.

Lijkt me een win-win situatie.

Dus om te beginnen: ranzige seks hebben met een kleine geit in 3d.

En, om een nog wat groter publiek te bereiken, nogmaals maar dan met een ‘x’: ranzige sex hebben met een kleine geit in 3d.*

* (Aan allen die dankzij deze zin op mijn blog beland zijn: u typt nog altijd ‘sex’, maar dat is dus fout. Als u toch iets met een geit wil doen, doe het dan goed. Gewoon de juiste Nederlandse spelling aanhouden.)

  1. Herman

    Hahaha, erg leuk geschreven. Maar… wat een ‘keiharde’ waarheid :-))

    Hartelijke groeten,
    Herman

  2. Hoe komen mensen die dat soort zoekopdrachten intypen nou op ‘Pol Blogt’ uit!?

    LOL

  3. Zulk soort zoekopdrachten ben ik in vier jaar bloggen nog nooit tegengekomen..

  4. Eddie v. Boxtel

    er zijn lijsten te vinden met de meest ingetypte zoekopdrachten voor google, die overtypen en 3x plaatsen kijkken wat dat met je “hits” doet 🙂 straks word je nog wereldberoemd 😉

  5. Ja, die ‘x’ hè . Ik erger me groen en geel aan al die tijdschriften (minstens de helft) waarin seks nog immer verkeerd wordt gespeld.

    Het is overigens, hoe onlogisch ook, ‘gegoogeld’ volgens het Groene Boekje. Jazeker, u leest het goed. Men is officieel gek geworden.

  6. Eddy let op je typen!
    Je begint altijd met een hoofdletter! Daar zijn ze erg gevoelig voor hier op internet!:-)

Geef een reactie

