Ziek

Het zat er natuurlijk al aan te komen. Daarom heeft u mij de afgelopen dagen voorzien van talloze tips. Ongevraagd, maar  zeer welkom!

Aan u heeft het dus ook niet gelegen.

Ik zou ook niet willen zeggen dat het aan ondergetekende ligt. Nee, na het lezen van de vorige blogs kon ik maar één conclusie trekken.

Het is een wonder dat ik al zo lang met het OV reis zonder ziek te worden.

De kortste rit is al een aanval van miljoenen bacteriën, enge virussen en talloze bacillen. En dan zijn er ook nog die tweedehandskrantjes waar ik mijn aantekeningen op maak. Wat zou daar allemaal aan kleven?

Vandaag dus geen gratis krant. Geen aantekeningen en nul belevenissen.

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik wel héél even nagedacht heb over  gekrabbel op de TV-Gids. Want wat een verbazende hoop idiotie en nagesynchroniseer is er overdag op televisie te zien. Maar ik zal het u onthouden.

Grappen over Tell Sell of Astro-TV zijn te gemakkelijk.

Daar waagt Pol zich niet aan.

Hopelijk morgen weer een reguliere blog. Want anders zal ik u wel moéten informeren over de Amazing Bust Up Cups of de Perfect Shaper.

  1. suzanne

    Beterschap!!!!!

  2. aaaa wil je een fruit cocktail ?

  3. linse

    veel beterschap mijke,
    ik heb het sinds gisteren ook te pakken,
    maar dankzij jou weet ik dus wie de schuldige is.. de NS!

Geef een reactie

